INFORMATIONSSPØRGSMÅL

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Ja, når du bestiller et produkt fra vores webshop, modtager du det, du har bestilt og har set på billedet. I tilfælde af, hvis vi ikke har det samme produkt i samme mærke på vores lager, vil vi straks informere dig via e-mail / telefon. Vi vil så derefter være i stand til at levere produktet i et andet mærke, hvis vi får en bekræftelse fra dig.

Du modtager din salgs-kvittering via e-mail såvel som i dit login-system.

I tilfælde af fejl eller mangler i din ordre, bedes du kontakte vores kundeservice så hurtigt som muligt (inden for 3 arbejdsdage) efter modtagelse af din ordre.

Reklamationsretten er din ret til at klage over et produkt eller ordre, der har fejl eller mangler. Det betyder, at du enten kan udveksle varerne, få pengene tilbage eller få en rabat afhængigt af den specifikke situation. Selvfølgelig er det et krav, at klagen er berettiget, og at manglen ikke forekommer som et resultat af forkert brug af produkterne eller anden skadelig opførsel.

Hvis produktet er udsolgt, og vi ikke længere har det på vores lager, arbejder vi hurtigt for at få det tilbage på lageret – men det hele afhænger af vores leverandør.

Vi leverer varer til hele Danmark med enten Postnord eller Xpressen.Vi leverer tør såvel som frost- og kølevarer med X-pressen. Postnord leverer varer, der ikke skal på køl.
Du kan vælge at få levering samme dag, når du bestiller varer med Burd delivery inden klokken 14. Burd leverer på hele Sjælland.